Utvandrarna


Yr by Linnéa
juli 3, 2012, 12:14 f m
Filed under: New York, Uncategorized | Etiketter: , , , ,

Sedan sist har jag:

– varit uppe i Empire State Building
– köpt fler leksaker
– fått spader på kollektivtrafiken (bristen på information kring den)
– varit på American Museum of Natural History som var så GIGANTISKT att vi tyvärr inte hann se allt
– känt mig trött

Verkar som att jag fått feber, kände mig lite halvmysko redan igårkväll och har varit helt mosig idag. Svettas på ett sätt som inte känns likt det värmebetingade svettandet här och har ont i skallen och känner mig lite allmänt tjing tjong pling plong i hjärnan. Erik och Steve är på Red Bamboo och käkar vegansk middag, själv sitter jag i Memos före detta pojkväns lägenhet och surar över att jag inte får TV:n att fungera. Skall äta donuts och glass, fy fan vad synd det är om mig!


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Lämna en kommentar